Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Geen inzage facturen
Details
De klacht
Ik kan sinds vorig jaar dec niet meer bij mijn facturen ook niet via app.Krijg een verificatie melding van een server van tele2 ofwel een technisch probleem wat op hun server zit.
Ik krijg telkens ondeskundige helpdesk medewerkers die mijn klacht door zetten naar de technische afdeling die ik zelf niet mag spreken echter er gebeurt niet.
Ik ben het zat ik wil mijn facturen kunnen inzien, tele2 kan nu afschrijven wat ze willen omdat ik geen inzage heb.
IK BEN RAZEND.
De oplossing
Dat ik via mijn browser mijn facturen kan inzien of via app.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.