Klacht Tele2: Geen inzage facturen

Klachtnummer
# 147198
Gebruiker
renato
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan sinds vorig jaar dec niet meer bij mijn facturen ook niet via app.
Krijg een verificatie melding van een server van tele2 ofwel een technisch probleem wat op hun server zit.

Ik krijg telkens ondeskundige helpdesk medewerkers die mijn klacht door zetten naar de technische afdeling die ik zelf niet mag spreken echter er gebeurt niet.

Ik ben het zat ik wil mijn facturen kunnen inzien, tele2 kan nu afschrijven wat ze willen omdat ik geen inzage heb.

IK BEN RAZEND.

De oplossing

Dat ik via mijn browser mijn facturen kan inzien of via app.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen