Klacht Tele2: geen klant, wel geld geincasseerd

Klachtnummer
# 68151
Gebruiker
jelwas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele2 blijkt sinds eind 2011 geld van mijn rekening af te schrijven voor internetdiensten die geleverd worden op een adres in Nijmegen, terwijl ik in Utrecht woon. Tele2 wil dat ik aangifte doe van identiteitsfraude, de politie neemt geen aangifte op zolang Tele2 niet uitsluit dat er sprake zou kunnen zijn van een vergissing bv. bij het overnemen van het rekeningnummer. De contractant is iemand met dezelfde achternaam (of die voorwendt). Iedere keer dat ik de klantenservice van Tele2 bel krijg ik een ander verhaal over de te volgen procedure. Het juridisch loket heeft aangeraden een aangetekende brief te sturen waarin ik ten stelligste ontken dat ik een abonnement bij hen heb afgesloten, dat er onverschuldigde bedragen van mijn rekening zijn geïnd en dat aangifte doen zinloos is zolang het een civiele zaak is. Tele2 moet bewijzen dat ik een contract met hen heb afgesloten, voor mij is dit onmogelijk.

De oplossing

Terugbetaling van de ten onrechte geïncasseerde bedragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?