Klacht Tele2: Geen klant maar wel rekening

Klachtnummer
# 18219
Gebruiker
pitmenks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nooit een abonnement bij Tele 2 gehad en toch schrijft men nu voor de derde keer een bedrag af. Ondanks div. telefonische contacten met 0900-2411602 komt mijn klacht niet over. Volgens één der medewerkers van de 0900 dienst klopt het dat er op mijn woonadres geen Tele 2 klant gevestigd is. De incasso gaat ook over het voormalige woonadres waar ik tot 1 okt. 2009 woonde. Gegevens zou men hebben gehaald uit een abonnement hetwelk ik tot 2004 heb gehad bij Zonnet. Vandaag Tele 2 een brief gestuurd na overleg met de consumentenbond.

De oplossing

De ten onrechte door Tele 2 geïncasserde bedragen wens ik terug te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen