Klacht Tele2: Geen netwerk

Klachtnummer
# 461347
Gebruiker
S. Mustafa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden voor het eerst een abonnement afgesloten bij Tele2. In het begin verliep alles naar wens. Echter, vanaf16 juni heb ik het serviceproblemen. Ik kan ik sindsdien niet bellen, niet gebeld worden en geen gebruik maken van internet. Naar aanleiding hiervan heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice. Zij konden mij niet vertellen waar dit aan lag. Er werd mij geadviseerd om een nieuw simkaart te bestellen. Op 18 juni een bevestigingsmail ontvangen dat de simkaart bezorgd zou worden. Na 6 dagen wachten heb ik helaas opnieuw gebeld met jullie klantenservice omdat de simkaart niet was bezorgd. Opnieuw een poging gedaan om een simkaart te bestellen omdat er volgens de medewerker e.e.a. mis was gegaan. Tweede poging simkaart bestellen, opnieuw niet invangen . Medewerker weet OPNIEUW niet wat er mis is gegaan. Na de derde poging heb ik vandaag eindelijk na 16 dagen een nieuwe simkaart ontvangen. Helaas moet ik concluderen dat het probleem nog steeds niet is opgelost, ook niet met een nieuwe simkaart! Ik kan al bijna 3 weken geen gebruik maken van jullie service terwijl de kosten wel gewoon geïncasseerd gaan worden. Ik ben niet van plan om te betalen voor een service wat jullie niet kunnen leveren en wil jullie verzoeken om zo spoedig mogelijk met oplossing te komen.

De oplossing

Weer gebruik kunnen maken van het het netwerk. En het termijnbedrag van de afgelopen maand niet incasseren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen