Klacht Tele2: geen ontvangst voor mijn mobiele telefoon

Klachtnummer
# 120464
Gebruiker
john
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds mijn nieuwe telefoon heb ik op mijn postcode geen of bijna geen ontvangst meer.
Verscheidene keren met voorbeelden aangegeven, de technische dienst wordt ingeseind, maar er gebeurt niets.
Wel mijn abonnementsgeld innen, maar verder niets.

De oplossing

Ik wil dat mijn probleem opgelost of met een ander toestel of het contract ontbinden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen