Klacht Tele2: Geen opties contractopzegging vanwege verhuizing (samenwonen)

BRoS1

- 2x contact gehad met klantenservice maar geen enkele vorm van concrete hulp of tegemoetkoming met het opzeggen van mijn Alles-in-1 pakket.
- Enige optie is het contract overdragen maar dit is geen mogelijkheid (icm woningcorporatie).
-Mijn partner heeft een contract bij een andere leverancier waardoor het samenvoegen geen optie is.
-Samenwonen vanwege financiële redenen. Het abonnement zou dan doorlopen (nu opzeggen en betalen van de boete is voor mij niet mogelijk). Vanaf 1 januari 2016 ben ik niet meer woonachtig op dit adres. Het abonnement eindigt 17 maart 2016.
-Downgraden is niet mogelijk
-Klachtenformulier ingevuld, voicemail ingesproken. Vervolgens hoor dat het geen zin heeft om mij door te verbinden, want ze kunnen niks voor mij betekenen. Dat is natuurlijk helemaal niet klantvriendelijk en uiterst vreemd.
Alleen een aantekening plaatsen die misschien door het hoofdkantoor wordt gelezen, daar moet ik niet op rekenen.
52 minuten tegen lokaal tarief verder

Tele2 denkt niet verder mee en gaat niet in op de persoonlijke situatie, ben nu al enige jaren klant en ook voor mobiele telefonie, maar mijn loyaliteit neemt sterk af, bij deze manier van werken.Ik heb op klacht.nl gezien dat jullie wél oplossingen kunnen bieden en op een persoonlijke situatie maatwerk kunnen leveren.
Met andere woorden, graag zie ik de mogelijkheid om kosteloos op te kunnen zeggen tegemoet.

Ook een klacht indienen over Tele2?