Klacht Tele2: Geen sms ontvangen uit buitenland, Tele2 weiger naar oplossing te zoeken

Tele2 klant

Sinds een aantal maanden krijgen wij geen sms berichten meer uit Tsjechië op onze prepaid mobieltjes. Daardoor kunnen wij o.a. niet internetbankieren naar Tsjechië. De Tele2 beweert dat het probleem in Tsjechië ligt en weigert zich met het probleem verder bezig te houden. In Tsjechië is daartegenover geconstateerd dat het probleem in Nederland ligt. De sms berichten die niet aankomen, zijn via verschillende Tsjechische providers. De technische afdeling kunnen wij niet bereiken. Klantenservicemedewerkers zijn soms begripvol maar machteloos, maar sommige zijn ronduit onbeschoft. We krijgen alleen te horen dat we de technische afdeling niet kunnen spreken, geen baas aan de lijn kunnen krijgen en het moeten doen met de mededeling dat Tele2 voor ons niets meer gaat doen. Na ruim twee weken herhaaldelijke pogingen om contact te leggen zijn wij moedeloos en boos en uiterst teleurgesteld in diensten van Tele2.

Tele2 neemt onze klacht serieus en zoekt een oplossing voor ons als klant: dus als het nodig is ook contact op te nemen met de providers in Tsjechië. Verder verlang ik naar compensatie als gevolg van schade ontstaan door het niet kunnen internetbankieren.

Ook een klacht indienen over Tele2?