Klacht Tele2: Geen telefoon, televisie maar moet toch betalen!

Working Joe

Sinds 2011 ben ik klant met alleen problemen: Televisie valt dagelijks uit, internet traag. Elke keer klaag ik en elke keer belooft Tele2 het te verbeteren, tevergeefs. Een maand geleden heb ik mijn abonnement veranderd om de problemen te verhelpen. Vandaag viel alles uit. Niets werkt en volgens Technische Dienst moet ik 5 tot 7 dagen wachten voor dat ik weer telefoon en televisie heb. Ook de benodigde apparatuur wordt niet geleverd.
3 1/2 uur aan de telefoon via mijn mobiele (met behorende kosten) alleen te horen, letterlijk: "Wat vervelend." Maar geen oplossing.
Ik wil opzeggen, maar mag niet omdat bij het veranderen van abonnement heb ik mijn contract verlengd met een jaar. Niet verteld, maar staat wel in de kleine lettertjes.
Hoe kunnen jullie zo onfatsoenlijk met je klanten omgaan.
Ik wil een schriftelijk klacht indienen maar kan dat niet omdat nergens jullie adres te vinden is.
Wat een oplichterij!!
Melding tot de mede lezers, nooit bij Tele2 een abonnement tekenen!

Laten opzeggen zodat ik een fatsoenlijk provider kan vinden. Een vergoeding voor mijn telefoonkosten ter hoogte van € 30,00. Mijn 4 werkuren die ik ben verloren zou ook vergoed kunnen worden.

Ook een klacht indienen over Tele2?