Klacht Tele2: Geen telefoon kunnen gebruiken in Engeland

Strik5

Ben net thuis van een lang weekend Engeland. Bij aankomst sms van tele2 met welkom in Great Britan. Bij aankomst en verblijf in engeland konden wij niet bellen, met onze bundel onbeperkt bellen. Terleur gesteld van alles geprobeerd maar kreeg steeds de melding"geen service u kunt geen gebruik maken van uw telefoon. Eindelijk lukte het om via whatsapp contact met Nederland te maken, wellenswaar slecht, maar het ging. Daar ik niet veel mb data meer had toch opgewaardeerd voor 10euro zodat we toch contact konden houden. Mijn klacht is dus dat ik voor 10euro data in moest koopen om via whatsapp te kunnen bellen, zonde van mij 10eur. Omdat ik in principe met mijn bundel zou kunnen bellen. Hoop deze 10eur toch van tele2 terug te krijgen ,omdat ik die data eigenlijk verplicht was aan te schaffen. Hopelijk hoor ik iets van Tele2. Gr Peter Strik.

Compensatie

Ook een klacht indienen over Tele2?