Klacht Tele2: Geen tv geluid, geen compensatie, geen dialoog

Klachtnummer
# 154391
Gebruiker
Guido
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het geluid van mijn TV abonnement valt continu een paar seconden uit, reeds gedurende een jaar. Tele2 laat al een jaar weten het probleem bijna opgelost te hebben. Ondanks meerdere klachten en regelmatig contact met de (externe) klantenservice, is er nooit een oplossing gekomen.
Daarom compensatieverzoek gedaan: afgelopen jaar was TV kijken eigenlijk geen optie, dus heb ik betaald voor iets wat ik niet heb kunnen gebruiken.
Reactie van Tele2: "Verzoek wordt niet in behandeling genomen omdat het probleem niet is opgelost".

Uiteraard meerdere resetpogingen gedaan, nieuwe kabels geprobeerd, uitgeprobeerd op verschillende tv's etc. Daarnaast regelmatig contact met klantenservice gehad, maar daar mag men alleen klanten te woord staan, en geen oplossingen bieden. Een contact met mensen die beslissingsbevoegd zijn wordt door de Tele2 klantenservice "onmogelijk" genoemd. Bij mij reist de vraag of dit een kwestie is van niet kunnen of niet willen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag compensatie en hierover spreken met iemand die bevoegd is compensatie toe te zeggen, ongeacht de toekomst van het contract. Het gaat mij in eerste instantie om het zoeken naar een oplossing voor wat er is gebeurd, voordat we over de toekomst en een technische oplossing spreken.
Tot op heden heb ik betaald voor een product een dat slechts disfunctionerend heb mogen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen