Klacht Tele2: Geen uitbetaling van een creditfactuur.

Klachtnummer
# 349806
Gebruiker
Financieel adviesbureau
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vaste telefonie opgezegd per 31/08/2018. Creditnota ontvangen. Ze betalen maar niet uit. Meerdere keren telefonisch contact gehad plus een brief toegezonden naar ze. Geen reactie.

De oplossing

Per omgaande het geld van de creditfactuur naar mijn rekening overmaken. Plus een tegemoetkoming voor alle tijd die ik er al in heb gestoken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen