Klacht Tele2: geen vaste telefoon/internet na installatie nieuw pakket

Klachtnummer
# 120784
Gebruiker
Judith
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1. Op 27/7 nieuw Tele2 internet/tv/telefoonpakket besteld, ontvangen. Brief: De installatie mag pas na 18.00 worden geinstalleerd. Er werd alleen niet bij verteld dat de vaste telefoon en internet al vanaf 09.00 word afgesloten!!!!
2. Na installatie geen tel/internet: Klantenservice x 2 gebeld: We beloven u dat u na 9 uur verbinding zal hebben. U heeft alles gedaan vanaf u kant. Het zal vanaf hier automatisch geactiveerd worden.
3. 28/7: Geen tel/internet. Klantenservice: Ik kan het hoofdkantoor niet bereiken. Ik zal een ticket doorzetten naar hen. Dan word u binnen 2 dagen (!!!!!!) geinformeerd.

De oplossing

activeren van vaste telefoon en internetverbinding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen