Klacht Tele2: Gekozen tv en internetpakket werkt niet naar behoren

RalfLemmerling

Na de nodige strubbelingen met de installatie van ons nieuwe tv en internet pakket was ik erg blij dat alles werkte, maar wat blijkt: Het is onmogelijk om een aantal dingen tegelijkertijd uit te voeren zoals: tv kijken, opnemen, pauzeren, muziek luisteren via sonos, en het apple thuisnetwerk gebruiken. Het is nu reeds enkele malen voorgekomen dat we de tv aanzetten en dat we gewoon eerst een half uur bezig zijn voordat we tv kunnen kijken. Dit komt doordat de gekozen internetsnelheid bij lange na niet gehaald wordt, maar volgens de klantenservice had ik dit kunnen weten. Als je de postcode check doet op de site van tele2, dan zie ik dat de gekozen pakketen idd bij ons mogelijk zijn, maar de site schoolt dan direct door naar beneden, waar ik aanvullende pakketten kan kiezen, terwijl boven aan deze pagina juist staat vermeld, dat de snelheid van dit pakket(50mbps) eigenlijk 22mbps is. Slim gedaan, maar ik voel me wel beduveld, zeker omdat er eigenlijk GEEN oplossing mogelijk is.

Graag zou ik de apparatuur die ik voorheen altijd gebruikte weer kunnen gebruiken zoals deze bedoeld is te gebruiken. OP onze nieuwe hd tv in sd gaan kijken( zoals ze bij de technische afdeling van tele 2 adviseren) is natuurlijk geen oplossing, maar een lapmiddel. Ik zou het heel fijn vinden als tele 2 dit voor ons regelt, door bijvoorbeeld de internetsnelheid te verhogen naar 50mbps, zodat alles weer gaat werken zoals we gewend waren, maar als dat niet lukt, zou ik graag kosteloos willen overstappen naar een provider waarbij dat wel lukt.

Ook een klacht indienen over Tele2?