Klacht Tele2: Geld afschrijven zonder product/dienst te leveren

RM

Ik heb op 30 Juli2016 extra internet bundel (4GB) gekocht a €20 omdat ik het nodig had, op 1 Augustus 2016 is mijn maandelijks bundel ingegaan 2GB totaal had ik dus 6GB voor de maand Augustus. Tele2 heeft mijn gekocht 4GB internet bundel vervangen door mijn maanderijks 2GB internet bundel. Tele2 heeft mijn maandelijks abonnementkosten afgeschreven inclusief die extra €20 alleen heb ik dus geen gebruik kunnen maken van mijn 4GB internet die ik extra had gekocht. Ik heb tele2 gebeld met mededeling dat ik eigenlijk niet normaal vind dat ze wel geld van mijn rekening afgeschreven hebben zonder dat ik de product/dienst heb ontvangen. De antwoord van Tele2 was "ga maar klacht indienen want we kunnen niks voor je doen.

Ik vind het heel erg slecht en helemaal niet klant vriendelijk, want wij werken hard voor ons centjes en jullie hebben geen recht om zomaar legaal te stelen.

Alsnog mijn 4GB toevoegen aan mijn internet bundel, want Ik heb voor maand Augustus 600MB over.

Ook een klacht indienen over Tele2?