Klacht Tele2: geweigerd voor abonnement om een vermelding van ????

Klachtnummer
# 5652
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben geweigerd door Tele2 om een betalingsachterstand of zoiets,ze willen mij niet zeggen waar of wie.Ik heb nergens een vermelding en zou daarom de reden willen weten.Ik hoef daar nu absoluut geen abonnement meer maar wil wel weten waar gegevens weg komen.heb nooit iets van Tele2 gehad.

De oplossing

Foute melding doorgeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen