Klacht Tele2: Gewoon doorbetalen, incasso's zijn niet te stoppen

Anoniem

Ik geef 8 oktober door dat ik ga verhuizen. Het aansluiten kost 3 weken volgens Tele2. Half december nog geen aansluiting. Telefonisch contact met medewerker Tele2 die mij meedeelt na mijn vraag wanneer ik weer kan gaan bellen en internetten op mijn nieuwe adres dat er nog een kabel getrokken moet gaan worden. Had ik niet gebeld dan had ik na 12 weken waarschijnlijk nog geen aansluiting gehad.

Het frappante is dat ik gewoon facturen krijg. Hierover ben ik gaan chatten. Medewerkster Inge vertelt mij dat ik die ook gewoon moet betalen, de incasso's zijn niet aan te passen volgens haar. Maar ik krijg achteraf een vergoeding?!
Met andere woorden: Tele2 levert geen diensten maar verwacht van de klant wel hiervoor te betalen. Het moet van 1 kant komen en wel van die van de klant.
In plaats van excuses, of een tegemoetkoming voor het vergeten van een klant mag je als dank de bank voor Tele2 gaan spelen.
Grote ergernis dus. Omgekeerde wereld. Zelf heb ik een commerciele functie. Ben benieuwd naar de reacties van mijn klanten als ik hen ga factureren en niets lever. De eerste klant moet ik nog tegenkomen die een factuur overmaakt zonder daarvoor een tegenprestatie te krijgen...

Stoppen met factureren en aanmanen.
Eerst dienst leveren!
Vergoeding voor 9 weken te laat leveren van aansluiting

Ook een klacht indienen over Tele2?