Klacht Tele2: Groot probleem Tele 2

barter

Ik heb een abonnement bij Tele 2.In juni kreeg ik tot mijn grote verbazing een brief van een incassobureau.Het was firma Bos gestuurd door Tele 2 .Het ging over een rekening van november 2013.De rekening is toen betaald maar is in januari fout gegaan dus terug geboekt had schijnbaar iets te maken met IBAN.Tele 2 heeft mij nooit op geen enkele manier op de hoogte gebracht van het feit dat er een rekening open stond inplaats daarvan de incasso in juni.Ik heb die rekening inmiddels betaald en die is ook al verwerkt.Tot zover gaan er een paar dingen mis dat kan altijd en dat is opgelost.
Maar nu mijn grote probleem ondanks dat het hier eigenlijk buiten mijn schuld is gebeurd heeft Tele 2 mij toch ernstig gedupeerd zij hebben mij namelijk ten onrechte aangegeven bij Stichting Preventel.
Ik ben nu al ruim een maand bezig om dit ongedaan te maken ik heb diverse keren gebeld met Tele 2 ik heb 2 brieven gestuurd en 4 emails ik heb op het Tele 2 forum mijn verhaal gedeeld

Een schriftelijke verklaring waarin Tele 2 mij garandeert dat zij de melding hebben ingetrokken.

Ook een klacht indienen over Tele2?