Klacht Tele2: heel slechte service tele2

c.e.f. groot

Sinds 25 aprilhebben we internet via tele2 vanaf dag 1 werkt internet niet of traag, in eerste instantie vertelde zij dat er storing is in de centrale im amsterdam en dat wel 10 dagen duren, n na dagen in lange wachtrij bij klantenservice gemiddeld 25 minuten aan de lijn, zou er dan eindelijk een monteur komen op 24 mei (bijna maand later) hij kon tussen 10 en 14 uur komen,16 uur nog geen monteur toen i belde werd letterlijk gezegd dat ik niet moest zeuren af wachten monteur is die dag nooit geweest, ook niet de volgende dag zoals beloofd, na 7 telefoontjes verder werd er gezegd dat de monteur mij gaat bellen,.
en gaan we weekend in ,niemand heeft gebeld en wij hebben geen internet. Tele2 stuurde vandaag een doos met brief met de tekst "wij willen onze mooie apparatuur graag terug". Ik zou niets liever willen dan alles van tele2 terug sturen , maar dat mag ook niet alleen als ik afkoop.
Ik moet geld betalen dan voor een service die ik nooit heb ontvangen, waarom moet dit zo?

kosteloos ontbinding contract

Ook een klacht indienen over Tele2?