Klacht Tele2: her aansluitingskosten in rekening brengen

Klachtnummer
# 125759
Gebruiker
Ericbleijenbergh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou op 16-6 tot 11-8 zijn afgesloten van internet.
Nu zijn er 28,67 € in rekening gebracht ivm heraansluitingskosten,.
Ik heb geen minuut zonder gezeten . Ik heb contact opgenomen met tele 2 en die zeiden dat ik ADMINISTRATIEF afgesloten was en dat ik geluk had dat mijn internet het nog deed, ik had mijn modem maar moeten resetten dan had hij het niet meer gedaan.
Ik vind dit een rare zaak om met zo'n verhaal aan te komen, ik heb geen minuut zonder gezeten en ik moet nu ineens 28,67 extra betalen

De oplossing

dat die 28,67 niet in rekening gebracht worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen