Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: her aansluitingskosten in rekening brengen
Details
De klacht
Ik zou op 16-6 tot 11-8 zijn afgesloten van internet.Nu zijn er 28,67 € in rekening gebracht ivm heraansluitingskosten,.
Ik heb geen minuut zonder gezeten . Ik heb contact opgenomen met tele 2 en die zeiden dat ik ADMINISTRATIEF afgesloten was en dat ik geluk had dat mijn internet het nog deed, ik had mijn modem maar moeten resetten dan had hij het niet meer gedaan.
Ik vind dit een rare zaak om met zo'n verhaal aan te komen, ik heb geen minuut zonder gezeten en ik moet nu ineens 28,67 extra betalen
De oplossing
dat die 28,67 niet in rekening gebracht wordenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.