Klacht Tele2: Het afhandelen van een opzegging loopt sinds april dit jaar

Klachtnummer
# 400738
Gebruiker
Ontevreden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds april probeer ik mijn thuis abonnement op te zeggen. Dat heeft heel veel moeite gekost. Voornamelijk doordat ik in 2017 het rekeningnummer heb gewijzigd. Tijdens de overstapservice van de nieuwe bank heeft Tele 2 dat niet overgenomen. En nooit onderzocht of duidelijkheid gegeven waarom.
In augustus werd dit eindelijk gecorrigeerd. Ik heb nog recht op een restitutiebedrag. Door redenen die voor de medewerkers van Tele 2 ook onduidelijk zijn, zou dit pas eind oktober betaald worden. Dat heeft Tele 2 dus niet gedaan. Nu ik contact zoek hierover, vallen ze weer over het rekeningnummer dat niet meer bestaat. Waarvan ze hebben bevestigd dat dit augustus gecorrigeerd was. Dit spelletje gaat weer opnieuw beginnen

De oplossing

1. Het restitutiebedrag storten op mijn actieve rekeningnummer die wel degelijk bij hen bekend is.
2. Als ik naar redenen vraag, krijg ik antwoorden zoals: The is niet te achterhalen, Het is ons niet duidelijk. Ik wil dat Tele 2 onderzoek doet en een duidelijke antwoorden waarom tegen al die dingen ben aangelopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?