Klacht Tele2: Hoge belkosten onterecht

Klachtnummer
# 165425
Gebruiker
Stephanie w
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had maandag 11-4 naar jullie gebeld over dat me telefoon was gestolen die ochtend ik had toen naar jullie gebeld om de simkaart te blokkeren dat werd in het systeem gezet ik herhaalde is het gebeurt is hij geblokkeerd zei de mevrouw ja er kan geen gebruik meer gemaakt worden van de simkaart in de middag nadat ik van t politie beureau kwam had ik gebeld of het mogelijk was om een vervroegde verlenging te krijgen dat kon dus ik blij maar toen kwam mijn nieuwe telefoon niet aan op de afgesproken tijd en datum Volgende dag gebeld ze wisten niet hoe dat kwam weer een dag later gebeld 13-4 toen kreeg ik te horen dat ik hoge bel kosten had door te bellen in het buitenland naar andere buitenlandse nummers dit was ik niet geweest nu schijnt er dat jullie een systeem uitval hadden en het daarom niet was geblokkeerd ik heb daarom een rekening van €732,96 vrijdag is mijn nieuwe simkaart geactiveerd maar deze doet het niet nu kan ik deze maand dus ook geen gebruik maken van mijn abonnement.

De oplossing

Ik wil dat mijn hoge rekening wordt kwijt gescholden en de maand kosten van april mei ook omdat ik nu geen gebruik kan maken van mijn maandelijkse abonnement door dat de simkaart niet werkt en die heb ik in 4 verschillende telefoons gedaan en bij geen van alle doet hij het graag zou ik nu ook mijn nieuwe telefoon willen hebben omdat ik nu speciaal een prepaid simkaart en beltegoed moest betalen om bereikbaar te zijn zowel voor mijn werk als mijn familie en dat kwam omdat mijn oma op sterven lag dus dat was erg belangrijk voor me

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen