Klacht Tele2: hoge datakosten zonder mobielinternetabonnement

Klachtnummer
# 24171
Gebruiker
Herreld van Wassenaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overgestapt van abonnement met mobiel internet naar sim only abonnement zonder mobiel internet.
Nu afgesloten omdat er een hoge rekening aankomt voor het gebruik van internet??
Ongeveer een bedrag van 250 euro.
Blijkt dat ik op mijn telefoon dit uit had moeten zetten???
Ik snap er niets van heb toch een abonnement zonder internet.
Ga hier ook niet mee akkoord dit word niet door Tele2 gecommuniceerd.
Nu compleet verrast en ook nog afgesloten uit bescherming?
Abonnement zonder internet is zonder internet, zo ga je niet met klanten om.

De oplossing

Niet betalen van de datakosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen