Klacht Tele2: Hoge rekeningen op data, zonder er geen gebruik van te maken

Angela Tumbiolo

Bij deze wil ik een klacht meldden over Tele2,
Wij hebben de abonnement in november geactiveerd met een nieuwe i-phone 4s. Helaas was te telefoon niet leverbaar bij Tele2 en ze leverden alvast de sim. Die sim is in de oude blackberry gegaan en een paar maanden daarmee gedaan, daar was mijn zoon nooit over zijn databundel heen.
In februari was de i-phone binnen en toen is de ellende begonnen.
Bij de eerste hoge factuur van 208,10 heb ik gelijk kontakt opgenomen met de klantservice ( mijn zoon was inmiddels afgesloten, want hij was over de € 200,00 heen) en de collega vertelde dat het evt aan de instellingen van de i-phone zou kunnen liggen. Deze heb ik nagekeken en uitgeschakeld bij Instellingen algemeen mobiel netwerk heb ik heel de tijd mobiele data en schakel 3 G in, uit gedaan.
Ah fijn uw collega zij ook dat mijn zoon bijna over zijn nieuwe datalimiet was, dus bijna dwz nog niet.
Kortom de volgende rekeningen waren € 114,00 en € 241,00.
Zonder gebruik van de dat

Ik wil dat tele2 voor zijn klanten opkomt, als ik zeg dat het onmogelijk is dat er zoveel data is verbruikt, dan is het onmogelijk.
Als Tele2 geen oplossing heeft dan wil ik van mijn contract af, zonder iets te betalen.

Ook een klacht indienen over Tele2?