Klacht Tele2: honderden smsen staan op facuren die Nooit verstuurd zijn en Nooit zijn aangekomen.

Klachtnummer
# 167572
Gebruiker
Kathy van dela
Datum
0 reacties

Details

Klacht

SCHANDALIGE KLANTENSERVICE TELE2.! Na 7 telefoontjes en facebook appjes met Maarten ontvang ik nu via de mail van LESLEY dat ik GEEN vergoeding krijg vanwege honderden smsjes. !. Ik moet bewijzen dat ik s nachts geen honderden sms jes naar mijn man stuur die naast mij in bed ligt. Ik sms mijn man niet!. 's nachts slapen wij. En stuur ik GEEN smsen van 1. u s nachts tot 6 's morgens. Klantenservice hier 4x over gebeld. Zij begrijpen dit.!!! Ik zou ZEKER vergoeding krijgen. NIKS vanuit mijn telefoon verstuurd. !NIKS bij mijn man aangekomen. Ik een nieuwe gsm besteld . !Mijn man 2 Samsung S7. !Waaronder zakelijk abonnement. Er werd mij verzekerd dat ik vergoeding zou krijgen. Nu krijg ik mail dat ik GEEN VERGOEDING krijg. Heb rekeningen van 225 en 160 Euro. 3 nieuwe gsm besteld. Mijn man gaat dure nieuwe SAMSUNG S7 nu retour sturen.Iedereen van jullie Klantenservice begrijpt dat ik niet hele nachten honderden sms en stuur. NU krijg ik GEEN VERGOEDING ! Wat een SLECHTE SERVICE !

Gewenste oplossing

Ik wil graag zoals beloofd door Klantenservice een vergoeding !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen