Klacht Tele2: Hoog dataverbruik

daniellapot@hotmail.com

Onze 11 jarige dochter heeft een abonnement van 3 euro per maand zonder internet.
Eind september op haar verjaardag een nieuwe iphone gekregen. Het SIM kaartje van Tele2 overgezet in de nieuwe telefoon. Mijn dochter dacht thuis dus altijd op internet te zitten via de WIFI. Vandaag een nota gekregen van Tele2 van 228 euro omdat haar dataverbruik 189.117 MB zou zijn!!!!!! Terwijl wij de mobiele data hebben uitgezet op haar mobiel!!!! Gelijk contact opgenomen met Tele2 waar je dan als antwoord krijgt dat je de WIFI assistant ook uit had moeten zetten. Nooit een melding gekregen van Tele2 dat de rekening van 3 euro wel erg opliep. Deze melding komt namelijk pas bij 250 euro!!!
Onze dochter betaalt normaal haar eigen telefoonrekening en was gelijk van slag door deze rekening. Neem je dus een abonnement zonder internet zodat je denkt dit niet mee te kunnen maken, blijkt het dus nog steeds makkelijk te kunnen.

Ik vind dit echt SCHANDALIG!!!!!

Bedrag van het dataverbruik terug en een waarschuwing op het moment dat mensen ruim over het bedrag van hun abonnement gaan

Ook een klacht indienen over Tele2?