Klacht Tele2: hoogte faktuur, geen aanpassing in abonnement door tele 2

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134185
Gebruiker
edwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Contract afgesloten via Phonehouse bij Tele 2 in de veronderstelling dat de limiet 20.00 euro per maand was als besproken! en tevens het plafon. Dit blijkt niet zo te zijn en is blijkbaar niet aan te passen. Contract schijnt niet te wijzigen te zijn en er kunnen geen limieten ingesteld worden. Echt top voor een tiener….

Phonehouse wil het nog proberen bij tele 2 maar zegt eigenlijk bij voorbaat kansloos te zijn. Ook geven hun aan dat andere providers wel degelijk plafons kunnen instellen en b.v. buitenland kunnen afsluiten maar dat dit pure onwil is van Tele 2.

Misschien via deze manier kunnen jullie bij Tele 2 toch iets aan het contract wijzigen, limiet instellen of kosteloos annuleren, Hollandse Nieuwe is namelijk het contract dat ze hadden moeten verkopen.

Met vriendelijke groet, Edwin Peterse

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    edwin
    Datum
    wordt niks gedaan met klacht ook geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
edwin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen