Klacht Tele2: Houd je aan je woord!

E. Dekker

Beloftes niet nakomen.

Vanwege een advertentie en een aantrekkelijk laag maandbedrag had ik besloten om over te stappen naar Tele2. Eenmaal aangesloten had ik in huis nog geen 1mbit internet snelheid t.o.v. mijn oude provider. Tele2 adverteerder met 225mbit!!

Ik heb mijn contract eerder mogen opzeggen (eind november 2018), maar ik moest wel mijn telefoon terug betalen. Zonder vooraankondiging hebben ze de laatste maandfactuur en het gehele bedrag voor de telefoon (€ 300,-) van mijn rekening afgeschreven. I.o.m. ene Denzel heb ik het bedrag teruggeboekt en zou ik wanneer de terugboeking voor Tele2 inzichtelijk was teruggebeld worden voor een betalingsregeling. Tot op heden wacht ik nog op het telefoontje van Denzel. Ondertussen heb ik dit jaar meerdere keren contact gehad maar een betalingsregeling is niet mogelijk, omdat Tele2 de optie in "hun" systeem voor een betalingsregeling per 1-1-2019 eruit hebben gehaald.

Na meerdere telefoontjes kom je geen steek verder ondanks hun andere dingen hebben beloofd. Je kunt beter tegen een blok beton praten dan tegen medewerkers van Tele2.

A) het gehele bedrag kwijtschelden
B) een betalingsregeling opzetten zoals toegezegd en een compensatie voor alle moeite.

Ook een klacht indienen over Tele2?