Klacht Tele2: Iemand heeft een abonnement afgesloten op mijn adres

Klachtnummer
# 195682
Gebruiker
Pharrell
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoe is het mogelijk door een fout van u bedrijf.. mijn adres gebruikt word door iemand die hier niet woont...en die zijn rekening niet betaald  en ik nu staat geregistreerd  bij het bkr   Ik woon hier nu inmiddels 9 jaar samen met mijn man en heb nog nooit met tele2 te maken gehad en per toeval er achter ben gekomen omdat ik een Samsung s7 in de aanbiedingen zag.Want anders had ik nu nog niets geweten
Punt 1 krijg je de vernedering  te horen van een verkoper punt 2... vertel je je verhaal nogmaals tegen de klantenservice . toont wel begrip  zouden over 10 dagen  een mail sturen  Ik hoefde mijn eigen daar niet zo druk oven maken het gebeurt wel vaker dat er een verkeerd  adres bij een naam is geplaatst   maar tot op heden nog niets gehoord  .terwel het een fout  is jullie ..dus zorgen jullie nu ook maar dat mijn naam en adres  gezuiverd word ...zoniet zal ik andere stappen moeten ondernemen

De oplossing

Zuivering van mijn naam en adres ten onrechte beschuldigd door onoplettendheid van bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen