Klacht Tele2: Ik heb een abonnement verlengt en kreeg een gsm die niet werkt, valt veelvuldig uit.

Klachtnummer
# 108445
Gebruiker
justus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De gsm kwam en viel de eerste dag al uit. Doordat ik geen aankoop bewijs had overlegd werd het niet als DOA aangemerkt. (het was immers een verlenging van het abonnement ) Ik stuurde de nieuwe huur overeenkomst alsnog op maar deze werd niet meer geaccepteerd. De gsm is 2 keer ter reparatie aangeboden maar de gsm valt nog steeds uit. Ik wil de gsm niet weer opsturen omdat er kosten in rekening gebracht zouden worden als er niets gevonden werd. Ik had alwel kosten gemaakt door het aangetekend
Ik kan de gsm bijna niet gebruiken omdat deze minstens 10 keer per dag uit

De oplossing

Ik vind dat de beslissing om de gsm niet als DOA aan te merken terug gedraaid wordt en dat ik alsnog een nieuwe gsm ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen