Klacht Tele2: ik kan mijn verbruik bel/ data en facturen niet inzien vanaf april 2015

Klachtnummer
# 123885
Gebruiker
rocco
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 5 tot 6 keer bellen met tele2,En ik zelf bezwaar (klacht) bij hun heb ingediend is het probleem nog steeds niet opgelost. (ze hebben niet eens gebeld)Nog steeds kan ik nergens me verbruik, belminuten en facturen inzien. Zowel op de site als op de app.
Gevolg hiervan is dat ik geen overzicht op mijn abonnementheb . De klachten zijn vanaf eind april begonnen tot heden.
Ik wil gewoon dat opgelost wordt,
helpppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

Gewenste oplossing

ik wil mijn data en belminuten kunnen zien, als ik mijn inlog op mijn account

(heel simpel ze moeten gewoon een nieuwe account aanmaken,)
MAAR EEN NIEUWE ACCOUNT ZAL WEL TE DUUR ZIJN.
en ik wil een vergoeding over de afgelopen maanden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen