Klacht Tele2: Ik kan wel bellen met mijn vaste telefoon, maar niet gebeld worden.

B.Hilbers

Ik ben een nieuwe abonnee en kan sinds dag 1 niet gebeld worden op mijn vaste telefoon, behalve door Tele2. Internet en televisie doen het prima. Ik heb veel heen en weer gebeld met Tele2, werd steeds opnieuw van klantenservice naar hoofdkantoor gestuurd zonder resultaat. Ik heb een andere telefoon uitgeprobeerd en gekeken of de telefoonstekker wel in orde is. Tevens heb ik een aantal nummers doorgegeven waarvan ik weet dat ze mij niet hebben kunnen bereiken.

Na bijna 3 weken er veel tijd en belkosten in te hebben gestoken, belt (eindelijk) het hoofdkantoor mij op; Marije Kamphuis vertelt me dat het niet aan Tele2 ligt. Ik moet zelf maar de providers van de mensen die mij niet kunnen bereiken benaderen! Kortom; zoekt u het zelf maar uit. Blijkbaar is de bewering van Tele2 dat ze er alles aan doen om van mij een tevreden klant te maken een 'wassen neus'.

Ik vind het een hele vreemde zaak maar wil toch graag dat het in orde komt. Dus Tele2; doe wat aub!

Ik wil dat Tele2 het probleem oplost zodat ik wel gebeld kan worden op mijn vaste telefoon en dat zij een compensatie geeft voor de tijd dat ik niet bereikbaar ben geweest. Indien dit niet lukt, wil ik van mijn contract af.

Ook een klacht indienen over Tele2?