Klacht Tele2: Ik kon mijn telefoon abonnement niet verlegnen zoals Nederlanders want ik een poolse Id heb.

Klachtnummer
# 354833
Gebruiker
Anna82@
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Discriminatie bij tele 2
Ik kon bij nieuwe toestel niet ontvangen want ik een poolse Id heb. De geodgekeurde aabonnemen werd afgekeurd.

De oplossing

Tele 2 heeft een slechte regeling voor de buitenlanders. Op basis van de regeling zijn de regels voor mijn als Poolse anders dan voor nederlanders.
Ik heb de aabonnement verlengd maar bij de bezorging van de teoestel kon ik hem niet krijgen
Vervolgens hebben ze mijn aanvraag geanuleerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen