Klacht Tele2: Ik wil EU nummers kunnen bellen, zoals beloofd in de beschrijving van de bundel die ik gekocht heb.

FC

Nieuw Sim Only Tele2 abonnement afgesloten. Op de website van Tele2 staat letterlijk Data en BelSMS bundel geldig in de hele EU. Ik merk dat ik niet internationaal kan bellen. Chatmedewerker Martijn van Tele2 zegt dat ik de eerste 10 weken niet naar het buitenland kan bellen. Dit heeft Tele2 nooit verteld. Blijkbaar staat het in de kleine letters, die gaan dus in tegen wat op de website staat. False advertising.

Chatmedewerker Martijn lachte mij gewoon uit en bleef met de algemene voorwaarden zwaaien. Hij vond het grappig dat Tele2 mij een waardeloos abonnement verkocht heeft.

Ik wil deze blokkade van mijn telefoon. Niet binnen 10 weken, maar nu. Ik betaal voor een dienst met bellen binnen EU. Als Tele2 daarvoor meer informatie of wat dan ook nodig heeft dan hoor ik het graag, maar mijn telefoon zonder enige reden bijna drie maanden blokkeren kan echt niet. Mijn contacten zijn verspreid over heel Europa, ik heb de belbundel nodig waarvoor ik betaal.

Ook een klacht indienen over Tele2?