Klacht Tele2: Ik wil mijn geld terug!!!

Klachtnummer
# 182177
Gebruiker
Lizettetheeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg brieven van een incassobureau, welke niet voor Tele2 werkte aldus de klantenservice van Tele2.
Na nogmaals brieven van het incassobureau, te ontvangen, weer gebeld, weer niets aan de hand volgens Tele2
Een tijd later, weer brieven van het incassobureau. (Die ik inmiddels al als fraudeurs op internet had aangemerkt!)
Weer gebeld met jullie klantenservice en wat bleek.
De brieven die jullie incassobureau verstuurt hadden waren naar ons oude adres gestuurd, wat raar is aangezien we Tele2 ook in onze nieuwe woning hadden!
Wat was nu het 'probleem'. In jullie gegevens stond dat wij het kastje niet hebben opgestuurd.
Volgens Tele2 was dat niet het geval en verviel die rekening.
I.v.m. een aanmaning van Aedizon werd ons gevraagd om de rekening via Aedizon te betalen en dat we dit van Tele2 zo snel mogelijk terug gestort kregen.
Dat was op 2 NOVEMBER 2015!
Na vele malen bellen tot op vandaag nog €0,- ontvangen!!!

De oplossing

De gemaakte onkosten, tijd, telefoonkosten misgelopen rente e.d. plus het overgemaakte bedrag van €144,07!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties