Klacht Tele2: Ingebrekestelling:niet leveren diensten tegen overeengekomen vastgesteld bedrag & beantwoorden mails

DenK

Ik heb op 4 maart 2019 met Tele2 gesproken.
Eveneens op 7 maart 2019 gesproken met M.G. Hij liet me blijken het probleem trachten te achterhalen; van zowel de betaalafspraak uit het verleden (d.d. 05-01-2015 door mw. A. H. schriftelijk bevestigd!) in samenhang met de netwerkproblemen, het modem (met expliciet verzoek voor een aan- en uitknop voor wifi!)
Onrechtmatige afschrijvingen (inclusief wettelijke rente) te retourneren.

Daarnaast liet dhr. M.G. blijken mij op 11 maart jl. te contacteren, hetzij om het bemachtigde antwoord te geven, of in ieder geval aan te geven wanneer deze problematiek, welke reeds jaren loopt, wordt opgelost. Hij heeft laten blijken nog geen uitsluitsel te kunnen geven.

Tot op heden heb ik nadien 11 maart 2019 -wederom- niets meer vernomen. En mijn mail van 4, 6 en 19 maart 2019 zijn nog steeds NIET beantwoord, welke laatste mail ik als ingebrekestelling heb aangemerkt.

Ik verzoek u vriendelijk, doch dringend, op alle correspondentie, vragen en verzoeken schriftelijk te reageren!
Zeker gezien het feit dat u klaarblijkelijk de modems op afstand een reset heeft gegeven en hiermee zonder inhoudelijke informatie en invloed te kunnen uitoefenen op de (gewenste) instellingen, klanten onzorgvuldig informeert.

U dient deze 'post' dan ook als ingebrekestelling te lezen.

Op alle vragen die ik heb gesteld, zowel telefonisch als schriftelijk, -zie hierboven en uw eigen dossier- inclusief het overeengekomen maandelijkse bedrag na te komen.
Onrechtmatige afschrijvingen te retourneren.

DenK

Ook een klacht indienen over Tele2?