Klacht Tele2: Ingebrekestelling:niet leveren diensten tegen overeengekomen vastgesteld bedrag & beantwoorden mails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359442
Gebruiker
DenK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 4 maart 2019 met Tele2 gesproken.
Eveneens op 7 maart 2019 gesproken met M.G. Hij liet me blijken het probleem trachten te achterhalen; van zowel de betaalafspraak uit het verleden (d.d. 05-01-2015 door mw. A. H. schriftelijk bevestigd!) in samenhang met de netwerkproblemen, het modem (met expliciet verzoek voor een aan- en uitknop voor wifi!)
Onrechtmatige afschrijvingen (inclusief wettelijke rente) te retourneren.

Daarnaast liet dhr. M.G. blijken mij op 11 maart jl. te contacteren, hetzij om het bemachtigde antwoord te geven, of in ieder geval aan te geven wanneer deze problematiek, welke reeds jaren loopt, wordt opgelost. Hij heeft laten blijken nog geen uitsluitsel te kunnen geven.

Tot op heden heb ik nadien 11 maart 2019 -wederom- niets meer vernomen. En mijn mail van 4, 6 en 19 maart 2019 zijn nog steeds NIET beantwoord, welke laatste mail ik als ingebrekestelling heb aangemerkt.

Ik verzoek u vriendelijk, doch dringend, op alle correspondentie, vragen en verzoeken schriftelijk te reageren!
Zeker gezien het feit dat u klaarblijkelijk de modems op afstand een reset heeft gegeven en hiermee zonder inhoudelijke informatie en invloed te kunnen uitoefenen op de (gewenste) instellingen, klanten onzorgvuldig informeert.

U dient deze 'post' dan ook als ingebrekestelling te lezen.

De oplossing

Op alle vragen die ik heb gesteld, zowel telefonisch als schriftelijk, -zie hierboven en uw eigen dossier- inclusief het overeengekomen maandelijkse bedrag na te komen.
Onrechtmatige afschrijvingen te retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DenK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen