Klacht Tele2: Internet 10 dagen later geactiveerd dan overeengekomen dag, toch kosten vanag geplande activatiedag in rekening gebracht

G.G.M. Vromans

7 mei 2015 had mijn nieuwe internetabonnement bij Tele2 aangesloten moeten worden. Door een fout aan de kant van Tele2 bleek de aansluiting niet te werken. Uiteindelijk is de verbinding pas meer dan 2 weken later geactiveerd. Zeer frustrerende ervaring waarbij Tele2 ondanks hun beloftes dit wel te doen me niet op de hoogte hield van de status van het probleem. Het abonnementsgeld is echter wel per 7 mei in rekening gebracht. Ik heb hier een klachtenformulier voor ingevuld, maar tot op de dag van vandaag geen reactie gehad.

Ik verwacht dat mijn abonnementsgeld van de 2 weken zonder internet aan me wordt terug betaald (en dan niet het lage kortingsbedrag van de eerste maanden).

Ook een klacht indienen over Tele2?