Klacht Tele2: Internet gebruik EU land

Non

Op vakantie geweest in Reunion. Smsjes ontvangten welkom binnen de EU. Bundels waar ik uit kon kiezen voor EU internet. Besloten een EU internet bundel te nemen van 1000 mb. Vervolgens loopt de rekening van de kosten buiten mijn bundel op en kom ik er achter dat het internet verbruik niet via het EU bundel gaat. Hierover gebeld en te horen gekregen dat het eiland Reunion niet binnen de EU hoort. Staat wel aangegeven op tele2.nl en in de smsjes die mij toegestuurd werden. Te horen gekregen dat ik de kosten kon declareren. Dit is afgewezen, omdat tele2 aangeeft op de juiste wijze kosten in rekening gebracht te hebben. Telefonisch contact opgenomen en te horen gekregen dat ik op het netwerk van 'Kosovo' heb gezeten. Ik ben al die tijd niet van het eiland geweest en heb al die tijd het netwerk van Reunion gehad. De rekening staat op €62,00 buiten mijn bundel. Medewerker klantenservice weet niet eens over welk eiland je praat en weet niet waar het ligt.

62euro en de eu 1000 bundel van €10 terug.