Klacht Tele2: Internet snelheid plotseling erg traag vanwege overname T-mobile

Klachtnummer
# 443824
Gebruiker
Jan1986
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Internet snelheid erg traag

Gewenste oplossing

Vanwege de fusie van Tele2 en T-mobile worden de zendmasten van Tele2 één voor één uitgeschakeld. Het is de bedoeling dat je mobiele telefoon dan overgaat op het netwerk van T-mobile. Tot zover prima. Wat is het geval, dicht bij mij thuis en mijn werk staat een zendmast. Deze is vorige week uitgeschakeld. In het dorp staat nog een zendmast van Tele2. Omdat ik nog net in het bereik zit van deze zendmast maakt mijn telefoon verbinding met de zendmast welke midden in het dorp staat. Dat geeft als resultaat supertraag, minder dan 1 mb/s, internet met een 4g verbinding. In plaats van ruim 100mb/s een week geleden.

Wat ik wil dat Tele2 hieraan doet: als ze die zendmasten omzetten, ga ermee door en laat niet hier en daar een zendmast op de oude stand staan!

Ik heb gebeld met de klantenservice. Daar kreeg ik na een half uur praten genoemde reden te horen. Met de mededeling dat ik niet geholpen kon worden. Gevraagd naar een manier om een klacht in te dienen, dat was er niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen