Klacht Tele2: internet tele2

Klachtnummer
# 140262
Gebruiker
Mbeneden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds februari 2015 een internetabbonoment van een jaar bij tele2 .
Vanaf het begin af aan is deze verbinding dermate dat er niet normaal iets gedaan kan worden op het net zonder dat je er 10 keer afvalt en opnieuw moet verbinden.
Dit is bij elke computer en ligt niet aan de computer maar zeker aan het netwerk .
Vervolgens al meerdere malen contact gehad met tele2 die super slecht te bereiken zijn
Heb als bewijzen alle gesprekken opgeslagen .
Vervolgens wil ik van deze dienst af en krijg ik vandaag weer een mail waar letterlijk niks van klopt volgens jullie loopt me abonnement tot eind 2016 dit is niet het geval !!! Hij loopt namelijk tot februari 2016 het genoemde bedrag gaat ook zeker niet betaald worden.

De oplossing

Het beendigen van het abonnement per 8 december vanaf deze datum neem kpn jullie taak over en start met het leveren van zijn diensten
Aangezien jullie in gebreke blijven stop ik per direct de betalingen aan jullie.
Waneer er geen goede passende oplossing komt leg ik me probleem neer bij de geschillen commissie Telecom . Ik hoop dat het allemaal niet zo ver hoeft te komen en jullie eens goed door het systeem gaan spitten om dit tot een goed einde te leiden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen