Klacht Tele2: internet van 3mb en tv aansluiting en geen hulp van tele2

c.e.f. groot

vanaf 25 april hebben wij internet aansluiting van tele2 en het heeft tot op heden nog geen dag goed gefunctioneerd , soms maar 3 mb terwijl 50 mb wordt gegarandeerd, ik heb zeker 12 keer gebeld maar wordt steeds van kastje naar de muur gestuurd, eerst was er een storing bij hun centrale, 13 dagen lang, nu schuiven ze de schuld naar kpn, ze geven zelf toe dat het internet veel te langzaam is maar willen niets doen, heel frustrerend en wij blijven maar met langzaam internet zitten, bellen doe ik constant en moet vaak meer dan half uur wachten, ook tv werkt niet terwijl duidelijk in de brief erbij staat dat het vanaf 23 mei zou werken, toen ik daar om 21 uur over belde werd ik dor een meneer giovanni spits nog iets (hij wilde zijn naam niet herhalen)zo onbeschoft behandelt, ik moest niet zeuren het kon nog om 23.50 doen, maar het is nu 24 mei en nog steeds geen tv , ik zou zo graag het contract ontbinden met deze partij , ik word er moedeloos van

graag zou ik dat het internet en tv werkt want dat doet het vanaf het begin af aan niet. er zou deze week nog een monteur moeten komen zodat alles in orde te maken

Ook een klacht indienen over Tele2?