Klacht Tele2: Internet voldoet niet aan normen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252225
Gebruiker
c.j. smeets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 4 maanden problemen met internet bellen en heb ze meerdere malen gebeld en op forum geschreven heb sinds 11-1-2017 een andere provider is stukken beter. zat nog in de abonnement tot juli 2017. welnu moet ik nog betalen 177,00 wat ik belachelijk vind ze sturen een oude modem die al ruim 10 jaar oud is ik had toen me abonnement verander in vdsl krijg modem binnen nieuwe werkt helemaal niet. terug naar af ik kon toen ook al niet bellen en gebeld worden. dat contract moet uitzitten snap ik wel maar niet dat ik al 4 maanden loop te klagen. ik zou het redelijk vinden als er de helft van word kwijt gescholden i.p.v, 177,00 Euro 88,00 Euro

De oplossing

88,00 Euro betalen i.p.v. 177,00 Euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
c.j. smeets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen