Klacht Tele2: Internetverbinding valt al 1,5 jaar een paar keer per week uit

Dhr. Kurvers

Al sinds wij een internetabonnement van Tele 2 hebben, valt deze verbinding een aantal keer per week uit. Dit duurt soms een uur, soms een dag. Soms wordt het opgelost door het modem te herstarten, soms kost het een uur aan de lijn met de klantenservice. Beide oplossingen kunnen niet door onze kinderen uitgevoerd worden, die regelmatig niet telefonisch bereikbaar zijn als zij alleen thuis zijn omdat onze Tele 2 verbinding weer eens is uitgevallen. We hebben in de afgelopen 1,5 jaar vaker met Tele 2 aan de lijn gehangen dan met al onze familieleden bij elkaar opgeteld. We zijn al aan ons 3e of 4e modem. Niks helpt. Onlangs is er dan eindelijk een monteur van Tele 2 komen kijken. Conclusie: geen probleem te meten. Het enige wat er volgens hem nog kan worden gedaan om onze verbinding te laten werken, is een onderzoek van KPN naar hoe de verbinding ons huis binnenkomt. Dit weigert Tele 2 te laten doen. Dan willen wij graag kosteloos van ons abonnement af.

Zorgen dat onze verbinding niet meer een aantal keer per week uitvalt!
Als dat niet mogelijk is: ons abonnement kosteloos beeindigen.

Ook een klacht indienen over Tele2?