Klacht Tele2: kan mijn saldo niet opvragen op mijn mobiel en kan niet inloggen op mijn laptop

Klachtnummer
# 166589
Gebruiker
Ellyhoukes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op mijn mobiel komt te staan o nee we hebben even geen contact geen zorgen we zijn hard bezig om mijn tele2 te verbeteren dit al 5 dagen.

en op mijn laptop staat steeds met inloggen verkeerd mailadres of wachtwoord. maar ik heb niks veranderd. kunt u mij per telefoon antwoord geven.
bel maar op 0773519464 die hoor ik overal.
gr. E Houkes
elly.houkes@hotmail.com


De oplossing

graag per telefoon benaderd worden,'0773519464

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen