Klacht Tele2: Kapot toestel geleverd en lossen niets op!!!!!!!!!!!

Klachtnummer
# 250207
Gebruiker
moniekos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week een nieuwe Iphone 7 besteld en ontvangen. Deze bleek niet goed. Eerst werd ik naar de winkel gestuurd, maar daar konden ze me niet helpen. Vervolgens heb ik het toestel moeten opsturen naar Dynafix. Nu kreeg ik een e-mail dat het niet onder de garantievoorwaarden valt, omdat het een cosmetische fout is. (ter info: het randje om de home-knop zit op een andere plek dan de knop zelf, dit is dus gewoon een productiefout). Deze fout kan volgens Dynafix alleen ontstaan door foutief gebruik?! Ten eerste heb ik het toestel niet gebruikt, maar zo binnengekregen en ten tweede heb ik geen magische vingers die het randje op de telefoon kunnen verplaatsen. Tele2 stuurt me naar Dynafix en Dynafix stuurt me naar Tele2. Kortom niemand helpt. Ze zeggen letterlijk: "Wij kunnen met deze situatie eigenlijk helemaal niets".

Nou, dat is een goede klantenservice zeg. Het is geen hogere wiskunde: Tele2 heeft een toestel geleverd dat niet voldoet, dus ik moet een nieuw toestel ontvangen. Punt.

Nee ik moest een klacht indienen en als ze dan ergens de tijd vinden reageren ze binnen 30(!!!!!!) dagen.

Ik wil al lang (na al heel veel jaren trouw klant te zijn geweest) alles annuleren, maar mijn toestel ligt (op advies van de klantenservice bij Tele2) bij Dynafix en krijg ik pas terug als ik betaal. Belachelijk!!! Niemand wil iets voor me doen!

De oplossing

Een nieuwe Iphone 7

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen