Klacht Tele2: klacht afhandeling storing Tele2

Klachtnummer
# 82355
Gebruiker
Jan Mank
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 15 okt geen internet en tel. verbinding meer. Op 18 okt constateerde een KPN monteur een storing in een verdeelstation. Pas op 23 okt is Tele2 daarmee aan de gang gegaan, na het zoveelste contact van mij met de helpdesk. Tot nu toe (27 okt) is het probleem nog niet opgelost. Mijn klacht is dat Tele2 absoluut klantonvriendelijk optreedt. Ondanks herhaalde toezeggingen ben ik nog geen enkele keer teruggebeld door een 2e lijns medewerker. Ik voel me machteloos en ik heb niet veel vertrouwen in een spoedig herstel van de verbinding en van de compensatie die mij in het vooruitzicht is gesteld. Ik ben mijn vertrouwen in Tele2 volledig kwijt.
Ik hoop dat de Consumentenbond wat voor mij kan betekenen.

De oplossing

- de storing moet zo snel mogelijk verholpen worden
- ik moet gecompenseerd worden voor de mobiele telefoonkosten buiten de belbundel en het gemis van internet al die tijd
- Tele2 moet contact opnemen met mij en mij helder uitleggen wat precies het probleem is (ik denk dat er meer aan de hand is), hoe lang het nog kan duren, wat de alternatieven voor mij zijn en dat ik op de hoogte gehouden wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen