Klacht Tele2: Klacht klantenservices en diefstal plegers

Klachtnummer
# 280669
Gebruiker
R. Bakermans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht over de klantenservice. Tele2 heeft ten onrechte geld geïncasseerd en wil dit niet volledig terug betalen.

Gewenste oplossing

Heb al 6 of 7 keer contact gezocht, zonder goede oplossing. Wil geen klant meer zijn van tele2 (ondanks nog 1 jr. gsm abonnement).
Ook een 2e gezinsleden abonnement willen we beëindigen. Heb geen vertrouwen in tele2.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen