Klacht Tele2: Klacht over factuurbedrag door Tele2 niet serieus genomen.

Klachtnummer
# 340925
Gebruiker
Eagle166
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij verblijf in Colombia werd mijn mobiel, zonder waarschuwing vooraf, afgesloten omdat mijn belverbruik (€85,=) te hoog werd. De vooraf gekochte data bundels €90,= kon ik daardoor ook niet gebruiken. Ik wil dit bedrag van Tele2 terug ontvangen maar Tele2 wil mij met een bedrag van €25,= afschepen. Pas na betaling van €70,= werd mijn telefoon weer aangesloten. Wat een klantvriendelijke houding van "MijnTele2".!!

De oplossing

Ik wil dit bedrag van Tele2 terug ontvangen maar Tele2 wil mij met een bedrag van €25,= afschepen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen