Klacht Tele2: Klacht Tele2 mobiel abonnement

ConsumentKH

Wilde in juni m'n abo opzeggen omdat ik graag sneller internet wilde vanwege een nieuwe tel. die eraan kwam. Medew. zei dat er tegen die tijd 4G zou zijn, ik korting pm zou krijgen en mijn abo maand. opz. zou zijn. Toen ik nogmaals belde omdat ik nog steeds langzaam internet had zei een ander dat er nog lang geen 4G was, er geen korting stond en mijn abo niet maand. opz. is. Ik voelde mij erg voorgelogen want natuurlijk kon mijn abo niet omgezet worden en zit ik nu nog steeds met het langzaam internet probleem.

Ik bel al 1 jaar lang over het slechte 3G bereik. Heb al een nieuwe simkaart gekregen, 2 tel's gehad en nog steeds zie ik vaker een E dan 3G op mijn tel. Heb dus ook 9/10 keer geen internet en moet ik maar wachten op WIFI. Nu heb ik een vervangende iPhone waar simkaart van Tele2 niet op werkt, pas over een paar dagen word ik daarover terug gebeld. Heb nu geen telefoon, betaal nu voor niks en als die het wel doet heb ik geen goed internet. Tele2 zegt niets te kunnen. HELP!!!

Ik wil graag beëindiging van mijn contract! Zoals ik ook al 3x gevraagd heb. Ik denk dat ik al genoeg klachten ingediend heb over dat ik geen 3G heb of te langzaam internet heb en dat ik dus een abo heb waar ik helemaal niets aan heb. Vooral nu ik ook nog tijdelijk een telefoon heb waar heel Tele2 niet mee samen werkt (bekend probleem volgens Tele2) en ik maar moet wachten ben ik het helemaal zat. Er wordt niets met mijn klachten gedaan en ik moet het maar met dit abo doen. Ik moet bereikbaar zijn voor zowel werk en school en dat ben ik niet met dit bereik. Ik wil graag overstappen naar T-Mobile waar ik volgens hun site wel goed bereik heb. Erg jammer dat er zo moeilijk word gedaan en het lijkt alsof er alles aan word gedaan de klant ontevreden te stellen. Ik wil gewoon krijgen waar ik voor betaal en dat krijg ik bij Tele2 niet. Alles al geprobeerd. Sreenshots als bewijs van geen internet (E) en het mislukken van appen en laden pagina's zijn natuurlijk gemaakt.

Ook een klacht indienen over Tele2?