Klacht Tele2: Klantenservice

Klachtnummer
# 143896
Gebruiker
AKE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een nieuwe update van mijn telefoon heb ik begin van de maand november 4x de klantenservice moeten bellen om te zoeken naar een oplossing (die er nog steeds niet is). Aangezien de wachttijden bij Tele2 15-30 minuten zijn was ik aan het begin van de maand al bijna door mijn belminuten. Aangezien ik mijn mobiel wel gebruik (extra voorzichtig deze maand ivm de belminuten die er al af waren) was ik uiteindelijk door mijn belminuten heen. Ik moest een vergoedingsformulier opsturen waarop gereageerd was dat er nog geen kosten waren gemaakt toen ik met de klantenservice had gebeld. Weer achteraan gebeld met de reactie dat ik een nieuw formulier moest invullen nadat ik de rekening had ontvangen. Dit gedaan met als reactie dat de klacht al was behandeld en daarom niet nogmaals werd behandelt... Weer gebeld en de "klantenservice" kan hier niets aan doen want weten niet hoe het werkt. Conclusie: Een te hoge rekening en veel tijd en frustratie gekost

De oplossing

Aangezien ik over mijn belminuten ben gekomen omdat ik in het begin van de maand al bijna door mijn bel bundel was wil ik graag het bedrag dat over de bundel is gekomen vergoed krijgen: € 7,67

Zolang de klacht niet wordt opgelost, wordt het bedrag teruggevraagd en automatische betaling stopgezet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen