Klacht Tele2: KLANTENSERVICE BLIJKT GEEN SERVICE

Klachtnummer
# 134369
Gebruiker
Marina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 september ging ons nieuwe Tele2 pakket in ter vervanging van ons huidige abonnement. Over paar uur is gebleken dat een modem  geen internet verbinding toont. Meteen hebben we een contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Hierna is gebleken dat daar technische problemen bestaan, die kan een monteur van KPN oplossen binnen 5 werkdagen. Klantserviesmedewerker beloofde ons dat een monteur van KPN met ons contact neemt voor afspraak. Na 7 werkdagen gebeurt er niks. Hierover hebben we meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Bij een laatste poging op 15 september tot een servies krijgen worden we meerdere verkeerd doorverbonden en in de wacht gezet. Uiteindelijk hebben wij een gekozen ervoor om het abonnement in z'n geheel op te zeggen aangezien de klantenservice slecht georganiseerd blijkt.

De oplossing

abonnement kosteloos opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen