Klacht Tele2: KLANTENSERVICE BLIJKT GEEN SERVICE

Marina

Op 7 september ging ons nieuwe Tele2 pakket in ter vervanging van ons huidige abonnement. Over paar uur is gebleken dat een modem  geen internet verbinding toont. Meteen hebben we een contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Hierna is gebleken dat daar technische problemen bestaan, die kan een monteur van KPN oplossen binnen 5 werkdagen. Klantserviesmedewerker beloofde ons dat een monteur van KPN met ons contact neemt voor afspraak. Na 7 werkdagen gebeurt er niks. Hierover hebben we meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Bij een laatste poging op 15 september tot een servies krijgen worden we meerdere verkeerd doorverbonden en in de wacht gezet. Uiteindelijk hebben wij een gekozen ervoor om het abonnement in z'n geheel op te zeggen aangezien de klantenservice slecht georganiseerd blijkt.

abonnement kosteloos opzeggen.

Ook een klacht indienen over Tele2?