Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: KLANTENSERVICE BLIJKT GEEN SERVICE
Details
De klacht
Op 7 september ging ons nieuwe Tele2 pakket in ter vervanging van ons huidige abonnement. Over paar uur is gebleken dat een modem geen internet verbinding toont. Meteen hebben we een contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Hierna is gebleken dat daar technische problemen bestaan, die kan een monteur van KPN oplossen binnen 5 werkdagen. Klantserviesmedewerker beloofde ons dat een monteur van KPN met ons contact neemt voor afspraak. Na 7 werkdagen gebeurt er niks. Hierover hebben we meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Bij een laatste poging op 15 september tot een servies krijgen worden we meerdere verkeerd doorverbonden en in de wacht gezet. Uiteindelijk hebben wij een gekozen ervoor om het abonnement in z'n geheel op te zeggen aangezien de klantenservice slecht georganiseerd blijkt.De oplossing
abonnement kosteloos opzeggen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.